Nyt se sitten on totta! Päästiin sopimukseen KK:n kanssa ja käytiin laittamassa nimet papereihin. Ensi viikolla saadaan kuvat, että päästään hakemaan rakennuslupaa. Hoidettavia asioita tuntuu olevan vaikka kuinka paljon - pää on ihan pyörällä, eikä oikein tiedä, missä järjestyksessä asioihin pitäisi tarttua. Onneksi talomyyjä on reilu ja auttaa pienissäkin asioissa.
Nyt sitten pitää järjestää vastaava mestari, ottaa yhteyttä pystytysporukan pomoon yms. Aikataulu on tiukka: marraskuun viimeisellä viikolla tulee pystytysporukka eli aikaa ei todellakaan ole liikaa! Tietysti hienoa, että palat loksahtivat paikoilleen ja nyt rupee tapahtumaan! :)
Kommentit